HÄR KOMMER JAG HELT RANDOM OCH GÖR ETT TEST

1. Vad heter du? Louise haha
2. Hur gammal är du? 15
3. Vart bor du? Staffanstorp bitchh
4. Hårfärg? Brunt!
5. Ögonfärg? Blåa
6. Hur lång är du? 169 kanske?
7. Singel eller upptagen? upptagen
8. Vad har du för mobil? samsung galaxy s2
9. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa, åka utomlands typ :)
10. Favoritland? Sverige och USA broder min, lol inte för att jag varit där men det e fett
11. Favoritfärg? blååå förfan
12. Film? vet inte, jag brukar inte kolla på film 
13. Bok? vet inte, cp längesen jag läste
14. Killar eller tjejer? Va?
15. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Familj & vänner
16. En person du älskar - många
17. Saknar du någon just nu? mm
18. Beroende av något? chocklad? xDxDXDXD
19. Har du några tatueringar? nej
20. Piercingar? Hål i öronen
21. Vem är mest lik dig? ingen aning, många säger att jag liknar min bror....
22. Har du någon förebild? njeee venne
23. Vad ska du göra idag? sova
24. Vad är det värsta du vet? vet inte
25. Vad är det bästa du vet? Att ha kul med sina vänner typ och mycket mer
26. Vad åt du senast? nötter
27. Vad vill du ha just nu? sommar
28. Vad köpte du senast? godis, lol
29. Vem är din favorit kändis? Jag vet inte faktist, lyssnar på typ allt och alla hahaha ! ♥
30. Tränar du? Ah, gymnastik. Men ska nog börja gymmna efter julen.
31. Vad är klockan nu? 18.02
32. Är du nöjd med ditt liv? ja typ oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0