LOoOOV

Okej, jag har tagit värsta pausen från bloggen utan att skrivit något. Jaja , så kan det gå ;# Men har inte haft lust att blogga bara. Men nuuu ska jag komma igång igen hade jag tääänkt. Idag hade vi skolavslutning, vi har sånn typ sak så en kille och en tjej väljs ut till skolans bästa kompis. Gissa vem det blev? Joooo jag! HAHAh fett glad :D Så fick diplom och maassa blommor hahah :D Efter skolan stjutsade Maggie mig till pappa, seeen somnade jag, haha var fett trött :( Sen skulle jag till tandläkaren, det gick bra dääär (yy' Och sen träffade jag Julia liiiite, men hon skulle iväg sen så ah. Kom hem till mamma nyss , sitter och chillar med musik mmmmh. Puss :D
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Congratz sexita! ;)

2012-12-20 @ 20:30:05
URL: http://faelyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0