gangster style

tju. Maggie har varit här nu ikväll, vi gjorde pizza. Och kollade på film, paramore aktivity. Jag kollade också på den igår med Tilde och Ella. Så igenkligen ville jag kolla 2an idag men Maggie hade inte sett ettan så ah :D Åt pizza igår med Tilde och Ella också, asså jag kommer fan börja rulla fram.... Ääähh, vi var ju och åkte skridskor igår, jag, tilde och ella. Jag har inte åkt på typ över fem år så det var ju lite ostadigt hahah. Sen efter de åkte vi till emporia och kollade lite, asså man får huvudvärk så mycket folk där är :( Och vi gjorde en lite busig sak där, men kan inte säga för då kommer ni ba omgg gangstraaarr! HAHa nejmen, det var faktist lite dumt det vi gjorde men yolo lixom..... Sen sov vi typ bara 3-4 timmar så är riktigt trött nu. Ska typ gå och lägga mig nu heheheh. godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Kul vi hade bror.<3

2012-10-31 @ 20:31:16
URL: http://faelyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0