hard work alallalallalalaa

Tjeniiiissss ;-) Jag jobbar för fullt om dagarna assååå. HAHa nääämen , första dagen jag ba åååhh världens bästa ställe<333 Men hmm jag vet inte längre.. nejmen seriöst idag skulle jag sätta ihop sånna möbler och det gick inte så bra om jag säger så!! För asså när jag skulle banka i sånn pinne så banka jag för hårt så det blev sprickor i träet och sen åkte pinnen in för långt och asså ååååhhh det blev bara helt fel!! hihi ):
Praoar på coloroma om jag inte sagt det innan. En färg och inrednings affär typ?! jaaaamen puss på er<3
 
hahhaha asså jag gjorde bara sånt fuckyou finger för att blixten inte skulle komma i mitt huvud. vet någon om det funkar att stänga av blixten när man fotar med camen på macbook???

Kommentarer
Postat av: emelie

haha vad söt bild c:

2012-10-13 @ 18:18:24
URL: http://emeliebergeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0