raaaddar

Hejsan hoppsan fallerallera när julen kommer ska varenda unge vara gla!!! Låååll skoja baaa<33
Men jag får daaamp på mitt internet för att det funkar inte som det ska!!
Jag bara loggas ut och in hela tiden och det är fett med jobbigt jaaoo.
Iaf, sov hos pappa inatt. Så jag var lite med Julia igår kväll. Vi hade det trevligt som vanligt.
Och idaaaaag, så har jag vaknat, och kollat på tv, dampat på min data, skrivit på kik, lyssnat på musik, skickat bilder till maggie, ätit, duschat, åkt bil från pappa till mamma, packat upp min väska, tappat min mobil, räknat matte. Aaaah nu kommer jag inte på mer XDXDXDXD
HAha jag är jävla tönt ibland, men kan inte rå för det :ppp Man blir lixom som man umgåss, och ni baa vem umgåss loouise med!?!? Och jag lixom baaaaaa mina kissemissar!!!! HHAHAHA förlåt ska sluta skriva nu, hejdå.
 
ching
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0