99 problems

godafton gott folk!
Idaaaag har jag varit i skolan , mmh trevligttrevligt.
Sen  har jag inte gjort något mer, mmmh kulkul.
Naaajmen försöker plugga lite no, går inte sådär jättebra. Men ska försöka läsa lite mer innan jag gå och lägger mig. Asså jag har sjukt mycket läxa jag orkar inte???
Har jö no prov på torsdag, och so prov på torsdag, sen har jag svensk läxa också.
Kanske inte låter så jättemycket men lovar det är fett mycket !! Lixom två prov på en dag pallaaaa :(
Gjorde flätor i mitt hår nyss också, imorgon blire guldlock !!! HAHAH naaae :D
Men godnatt !
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

rasta söt

2012-09-14 @ 15:06:02
URL: http://faely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0