bildlöst inlägg

Tjjäääännaaaa!
Just nu har jag cp ont i huvudet och håller på att dö, bara så att alla vet lixxooom!
Annars har dagen varit bra. Hade engelsk prov ,
kändes ganska bra men det är bara som det kääännns.
Alltid när jag ba Aaa känns som jag kommer få ganska bra, sen när jag får tbx de typ alla fel, ahahahah.
Men öh, Maggie följde iaf med mig hem. Fööörst gjorde vi typ ingenting.
Sen bakade vi kladdkaka, men vi åt den inte hihihi. Sen laaogade vi maaaaoodd. Typ en soppa ahahhahaah!
Men den blev god ! :DD
Sen satte vi på en film och åt littaaa godis och kladdkakan som bakade.
Feeett god var den ! <3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Älskar dig. <3

Svar: Med. <3
goldcrush.blogg.se

2012-09-29 @ 11:58:36
URL: http://faely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0