bästa kvällen någonsin

heeeeej! HADE SÅ JÄVLA KUL IGÅR, NI ANAR INTE! Och nää våra biljetter var inte fejk så vi kom in.
Iaf , kommer aldrig glömma de ! Helt magiskt asså ååhhh<33
Först stog vi i kö utomhus as länge. Sen blev vi insläppta vid halv 6 ungefär. Sen stog vi där inne i en evighet kändes det som.
Någon dansk kändis sjöng då vid halv 8 till 8 typ. Sen hände typ inget på en timme. Sen då vi 9 kom sån dj å spela å sånt,
Seeen kom älskade Justin<33 Asså herregud, jag dog typ!
Och jag och Ella hade laggt våra saker framför oss på golvet
,sen helt plötsligt kom en tjej från ingenstanns och svimma över våra saker.
Hon va helt medvetslös å sånt , så jag bara försökte ta alla saker ,men jag tappade massa tidningar som vi hade fått men jaja ;(
Men de va verkligen helt jävla otroligt, kommer aldrig glömma denna kvällen!<3
Tog 3 timmar för oss att komma till Lund sen. De va verkligen helt kaaoossss!
Aldrig sett så mycket folk förut.
Mamma hämtade mig iaf vid 3 i Lund. Sen somna jag inte förän 5 för kunde verkligen inte somna! :oo
Men jaja , jag ska visa videor och bilder sen ! Hejdå :D<3
 
bara lite random , men visar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Skoj. :D

2013-04-23 @ 15:12:42
URL: http://www.maggieknows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0