bra dag ändå

heeej bloggeeeen.
Har nyss duschat, skööönt. Provet idag gick åt helvete kan jag säga hahaha.. men pallar inte bry mig.
Efter skolan följde Maggie med mig hem. Vi satt på en låt och "dansade", hahaha såg säkert jättefint ut<3
Sen eftersom det är så fint väder stack vi ut och fotade med min mammas systemkamera.
Orkar inte visa bilderna idag men de kommer väll! :D
Ska gå och lägga mig i sängen nu och kolla på pretty little liars. Har typ bara 7 avsnitt kvar sen har jag sett alla säsonger! :( Jaja kommer ny säsong till sommaren tror jag?
Ha det så fint mina vänner! godnatt<3
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin bild! :)

2013-04-17 @ 20:53:41
URL: http://amandaappelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0