det går bra

..Och nu har det gått två dagar i skolan. Det känns ändå bra. Min klass verkar bra o allting sånt.
Men vi har inte haft några lektioner än iaf. Idag och igår hade vi mest så att vi skulle lära känna varandra o sånt skit.
Fick våra datorer idag också, dom suger men jaaaja ska inte klaga.
Men det är en sak som är riktigt jobbigt.. att jag måste vakna halv 6 varje morgon utom fredagar för att hinna med bussen som går tio i 7.
Asså det är fett tidigt enligt mig.
Men jaaaa jag överlever väll. Hoppas jag............
Aaaa men nu kallar mamma att maten är klar, hörs!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

ditt utseende.. gash, fabulous

2013-08-23 @ 20:57:11
URL: http://eemmilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0