malmöfestivalen och rixfm

Heeeeeej. Kom nyss hem, kaos säger jag bara!!
Va med Maggie på malmöfestivalen idag. Sen kollade vi på rixfm. Fullt ös, medvetslös lixom :ppp
Jajajaja men sen när jag skulle hem så kom jag knappt hem. HAHAHAH )):
Alltså, först kom de en buss vid typ 8 eller något (eller ja ingen aning om vad klockan var egentligen för batteriet på min mobil va slut),
men iaf den bussen var heeelt full! Busschafören sa att dom hade satt in en ny buss som skulle komma om några minuter.
Men kom det en nyss buss? nääääääää
Sen skulle det komma en buss tjugo över 9, men den kom typ en halvtimme efter de men mmmmmmhhh.
Den bussen var också helt jävla cp full, fick knapp plats asså helt jävla proppad jag sveeer.
Brukar i vanliga fall ta en halvtimme med den buss, nu tog de typ en timme xdxddxd
Ja men ska typ gå o lägga mig snart, är skiiiiiit trött. Godnatt!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0