Låt aldrig någons moln förstöra ditt solsken

Hej alla fiiiina! Och fula.
Idag var jag i skolan som vanligtttt. Asså fett drygt att sluta halv 4, man blir ju döds trött.
På idrotten så fick vi typ göra lite vad vi ville så jag åkte sånna inlines. Jag lixom bara rullade fraaam.
HAHAH nemen skulle åka ner för en backe, men halvvägs ner blev jag rädd och slängde mig rakt ner på marken hahahhaha :(
Sen åkte jag ner för backen en gång till och denna gånger gick det lysande<33
Mamma hämtade mig efter skolan :DDD
Skitsnällt eftersom att annars tar det cp lång tid att komma hem med buss och skit. Tar nästan 2 timmar så jaaaa.
Nu ska jag kolla på idol med mamma, hejdå!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Sjukt att man ska vara så trött efter skolan hela tideeen. :(

2013-08-31 @ 12:52:47
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0