wehåå

Heeeeej alla mina vänner! Bloggandet är inte på topp just nu, men ja försöker skriva så ofta jag kan iallafall.
Det började igår med att jag kom typ en kvart försent till första lektionen.
Första bussen var helt sen så jag missade den andra bussen sen. Men jajajaja det var andra som också var sena så de va luuugnt.
Efter skolan tog jag bussen till Bjärred. Linda mötte mig vid bussen sen stack vi hem till dom.
Lite senare tog jag, Linda och Daniel bussen in till Malmö och mötte upp Daniels kompis Simon där. Gick runt lite på malmöfestivalen och hade det mycket trevligtttt.
Jag och Linda åkte en karusell som var as kalas rolig!!! Men asså man pallar typ inte åka karuseller där för de är ju cp dyyyrt!
Aaaahh , sen bara typ chillade vi runt. När vi kom hem till dom sen så åt vi lite, kollade på tv o lite sånt.
Sen sov jag över hos dom dådåddådådådå dåre.
Sen imorse skjutsade Ellie mig på hennes cykel till bussen. Sååå tog jag bussen till skolan mmmmmmmmm.
Hände inget speciellt i skolan typ. Vet inte vad jag ska skriva mer, men ah jag har typ skrivit cp långt nu så det räcker väll.
Seeya later, aligator!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

blogga mer mannen! :D

2013-08-27 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0