'cause fridays are forevah

När jag vaknade immorse och kollade ut genom fönstret blev jag nästan blind, det va viiiiiiiitt. JÄVLA HELVETES MOTHERFUXCKG SNÖÖÖÖ JAG VILL NT HA SNÖÖÖ SÅ GO OCH FUCKYOURSELFFF FOOKKKKKKKK JAALLA BYYYYEEEEEEE. Omg ok moget av mig men jag vill inte ha snö så ok. Men nu ska vi prata om något annat. Fick ett sms av min vännina nyss som löd såhäär :
 
"Lizette ska till Louise. Lizette ska packa färdigt sin väska då hon möts av ett hinder, hon måste fixa en sak. Snart ska hennes pappa köra hennes till hennes vän apa, även kallad Louise. Hon bor på landet Alberta, the ghetto ute på en farm, där fåglarna flyger österut, katterna springer helvilt över åkrarna och där snön är som högst. Hon ska snart åka dit. Have some tåldamod your asss bitch!!!
Kommer på bio den 7 December."
 
Asså omg den låter fett spännande den filmen. Men nu kommer Lizette hit så jag måste palla mig nerför trappan, igenom vardagsrummet, videre ut i köket,, och sedan ta några steg i hallen innan jag tillslut ska öppna dörren och släppa in min vän i värmen. Omg hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0