God bless you!

Detta är vad jag fick:
- Parfym
- Smink
- Duschkräm
- Mössa
- Pengar

Detta var allt jag fick och jag är så jäkla arg på mina föräldrar för att de inte kan bidra mer med pengar. De tjänar fan pengar varje dag, kan de inte sluta vara så snåla hela tiden. Orkar inte med julen längre. Nu ska jag försvinna.

Gråter. Nej. Jag är jätte tacksam. Ni som faktiskt skriver sådär som jag skrev ovanför, kan ni någon gång förstå hur ni egentligen låter?
 
Har fasiken fått jätte god mat på bordet, skrattar så jag gråtit (bokstavligen) och helt enkelt haft en underbar kväll. Umgåtts med min allra bästa familj. Kan ni snälla vara lite tacksamma. Tänk på de som inte ens får mat på bordet. Julen är egentligen skapad för gemenskapen och inte för presenterna. 

Klaga inte på att ni fick fel färg på iPhonen. Tänk på de som inte ens har en mobil? Klaga inte på att ni fick för lite presenter. Tänk på de som inte ens får presenter? Klaga inte över huvud taget. Det är bara omoget och gör er till en väldigt omogen person. Jag seriöst spottar på er som ens vågar klaga. Och visst, om ni inte är nöjda så behöver ni fortfarande inte klaga över det här. Håll det för er själva och sitt och gråt på rummet eller något.

Ville bara få detta sagt. Tack.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Så sant så! Julklapparna är inte det viktigaste. :)

2013-12-25 @ 09:54:21
URL: http://www.magdalenasaltarski.blogg.se
Postat av: Anonym

<3

2013-12-25 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0