It's storming man, hellelulijah

Huuuuur kunde Kevin vinna idol? Alltså helt äääärligt??? Han kan förfan inte sjunga, och att han är snygg? njaaaa knappast, skaffa er smaaaaaaak. Han ser förihelskotta ut som uppstoppad kossa, inte snygg någonstanns!!!!!!! Okej förlåt men jag blir arg på sånthär. Annars har dagen idag varit bra, förutom att jag höll på att blåsa iväg imorse. Asså helt ärligt as många skolor i Lund va inställda och nästan hela Vipan, förutom min klass dådå. Aaaaa såklart skulle vi gå i skolan mendans alla andra fick va hemma jajajaj<33333 -.- En i min klass hade bakat sånna aaas goooda kakor som vi åt på klassrådet. När jag kom hem hade mamma fått sms om att min mobil var klar så hon åkte och hämtade. Så nu äntligen, efter en vecka, så har äntligen jag och min mobil återförenats igenn<33 Men godnatt mina kompisarrrr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0