Mitt 2013

 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag säkert, kommer inte på vad bara..
Hur har ditt 2013 varit? Bra faktist, riktigt bra.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 20 april när jag var på Justin Bieber konsert. Ett minne för livet<3
Vad är din största framgång 2013? Jag vet faktiskt inte.
Bästa köpet? Oj, jag vet inte faktist. Något klädesplag kanske.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder antagligen.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, Justin Bieber gjorde mig riktigt glad i år. Även min familj och vänner.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Medina - Där palmorna bor, Begging - Anton Ewald
Vem har du umgåtts med mest? Maggie tror jag.
Bästa minnet från 2013? 
Justins konsert, lingvallen lägret, skolavslutningsbalen
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
Bättre bränna och finare kropp.
Vad önskar du att du gjort mindre?
 Ätit mindre godis och onyttigt, haha.
Favoritserie/serier? Kollar knappt på serier.
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Får väl se, men 2013 var ett väldigt bra år.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Träna mer, tro på dig själv och gör ditt allra bästa!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Oooo, där är ju jag! :D

2013-12-31 @ 09:30:42
URL: http://www.magdalenasaltarski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0