so good

Amee tjenaaaa! Nu sitter jag i soffan, lyssnar på musik och vickar lite på fötterna. Jomen ok normaltttt. Alltså jag får damp. Jag tror att jag tappat bort nycklen till mitt skåp i skolan (igeeen), alltså detta är tredje gången på mindre är 2 veckor, siiiiiiick. Vågar förihelvete inte gå till vaktmästaren ännu en gång för att få låset uppklippt, han tror ju jatt jag är helt cp.. men jaja jag klarar nog det tillsammans med mina älskade vänner<33
 
På tal om vänner så hade jag min kära vän Lizette på besök här över natten (som jag skrev i förra inlägget). Men aaaa, vi hade  det trevligt. Vi har det alltid trevligt. Vi träffas inte så ofta, typ nästan aldrig. Så när vi väll träffas så har vi så mycket att säga till varandra, så det är roligt. Vi kollade på en film igårkväll också, 8 mile hette den. Den handlade om Eminem, rapparen ni veeet. Men aa den filmen var faktist ganska bra. Jag kollade på hela medans Lizette somnade efter halva. Hon somnar alltid när man kollar film. Haha puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0