you

Tjo balo! Igår var jag på emporia med mamma, Linda och Daniel. Guuudd vad mycket folk det var!! Asså det var nästan omöjligt att komma fram.. Haha förstår ju att alla vill ditt nu när det är rea men ändååå. Jag och Linda köpte iallafall likadana skjortor på rea. Finfina var dom. Åt också frozen yogurt för första gången, hur har jag inte kunnat smaka de innan?? Svingott! Sen åkte vi hem till oss så kom Ellinor också lite senare och dom sov över hos oss :) Hahha jag, Linda och Ellinor sov på soffan där nere, alltså tre personer i en soffa funkar knappt :( Och så ni vet kommer ni aldrig få se mig online på skype igen.. hahah nnä skoja men asså dom ringde till typ alla på min skype lista och babbla på om massa konstiga saker så aaa vågar knappt logga in nu.. nu ska jag gå och duscha, pusspuss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0