10 sanningar om mig

- Jag är as rädd för nästan alla kryp. Asså får typ panik om det kryper något på min arm eller något sådant.
 
- Jag är nästan alltid glad. Orkar inte va sur/arg, de e så onödigt. Och jag hatar  när andra är de, så jag försöker att inte va de själv.
 
- Jag har ett ärr typ över hela mitt lillfinger för att jag cyklade in i ett staket när jag var 11 typ hahah.
 
- Älskar att kramas, det är de bästa som finns.
 
- Marabou lakrits är det godaste som finns, så himla god! 
 
Jag har en ovana att fråga va, när folk säger något till mig även om jag hör vad de säger!
 
- Jag älskar att lyssna på gammal bra musik, som typ påminner mig om något.
 
- Tidigare har jag varit blyg, asså inte vågat säga nått i klassrummet men nu  ropar jag ut direkt om det är nåt hahha
 
- Folk som inte känner mig tror att jag är helt störd, och folk som känner mig vet att jag är störd haahaha
 
- Sommaren 2013 ska bli så jävla bra. Längtar så otroligt mycket tills nästa vecka då vi slutar skolan. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0