diskat och bio

 
 
tjenahallååheeeejj! HAHAHH :'''D Har nyss diskat åt min bror och hans kompisar för att dom har bakat..
jag är så duktig :D:D:D nejjjjmen, dom ba louisee om du diskar så får du bullar!! Jag ba okiii!!!! Nejmen ah typ så.
Innan ikväll var jag på bio med Maggie. Vi kollade på Man of steal.
Alltså den var ju bra, jag brukar inte tycka om action filmer så mycket men denna var ändå bra. Maggie älskade den, hahahaha<3
jaaa, men det är typ de som har hänt idag. Jag vaknade helt sent o allt oxxååå :s
Hööreeess! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Filmen var så jäääääääkla bra. <3

Steel*

2013-06-27 @ 12:43:24
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0