funny bunny

Tju, sitter och väntar på bussen nu för att ska till mamma. Men ser typ inte vad jag skriver för det ät helt ljust.
Men skitsamma, har inte gjort så mycket idag. Igår klippte jag mig först, blev helt kort men jag är nöjd ändå.
sen på kvällen tog jag bussen till Emma. Så åt vi tacos, asss goott. Sen typ ringde Emmas kompis Daniel,
så stack vi ut o träffa han.Vi var där vid citygross för där typ körde sånna feta bilar som ba broombrrooomm.
Sen var vi ute o så lite, sen stack jag och Emma vid 10 typ hem tilö henne och chillade med godis o sånt.
Sen var vi inne på chatroulette, hahaha de e så jävla kul. Sen vid 12 typ stack jag hem till pappa och sov.
Men jajajaja, ha det så bra puss!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0