halo

hej, har lämnat tillbaka min älskade macbook till skolan nu wäääää :( Trodde typ att jag skulle få beatala för den för den såg inte så fin ut.. men jag slapp :D
sitter vid mammas dator nu och tagenterna är cp sega dööör, får typ ta i för kung o fosterland för att ens kunna skriva en bokstav hahah
Min andra dator är hos Maggie, den va helt seg o full med virus o sånt tror jag så hon skulle försöka fixa den.
Hoppas fan att hon kan fixa den annars är jag utan dator hela sommaren för jag pallar inte sitta vid en sån jävla seg :o
fassst jag ska ändå inte sitta mycket vid datorn i sommar men jaaa.
Vi har det bara chill i skolan just nu, kollar på film, spelar spel o massa sånt. Det är snart sommarlov förfan!<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0