läger med klassen<3

heejjjsaann. Har inte skrivit på hela helgen men jajajajaaaa.
I fredags i skolan var det chiiiillll. Först hade vi idrott som jag inte var med på, hade jätteont i halsen.
Seeen hade vi svenska där vi bara hade lite redovisningar. Efter de kollade vi på film, kalle och chockladfabriken.
Åt godis o sånt<33 fick glass av min lärare också:)))
Sen hade vi lunch , sen bild, sen slutade viiiii.
Seeen skulle vi då på läger med klassen, men ja det var bara halva klassen som följde med.
Så vi samlades då ute på parkering efter skolan och åkte dit. Jag visste inte ens om jag skulle med för jag
hade
mått cp hela dagen. Hade feber o sånt men jaaa följde ändå med och mådde bättre sen:::) eller asså mådde
nog inte så bra men eftersom jag gjode saker hela tiden så hann typ inte känna efter :ss Men när vi kommit fram
till stället så hade vi fem kamp typ, mitt lag vann hahah. Jajajja  ,sen typ har vi badat o sånt. De va riktigt varmt
så asss skönt. Men jag har riiiiktigt ont i halsen nu , eller asså det är typ liite bättre nu , men igår kunde jag
knappt prata :s Känner att jag skriver värsta novelen nu men jaa hahaha. Men vi sov då i tält på lägret, det var
sånt as stort tält så alla sov i samma. Men jag kunde knappt sova för de var obekvämt , och jag mådde inte så bra o sånt så jaaa.
Sen klockan 6 på morgonen väckte Alex allihopa o ba NU SKA VI BADA!!!! Alla ba gå o döö.
HAHAH men sen kunde typ ingen somna om. Jaja men hade det skitroligt!
Sen när jag då kom hem igår vid 2 så gick jag direkt o la mig, sen sov jag till klockan 7. Sen gick jag upp o 
kollade lite på tv. Sen vid 11 gick jag o la mig i igen och sov till 11 idag. Hahaaha snacka om trött.. hejdå :D<3
 
storleken på bilderna blev helt fail men jaaa :ss
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Verkade jätte roligt & fina bilder.<3

2013-06-02 @ 14:17:39
URL: http://maggieknows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0