man down

HEJHEJ. Vaknade för ett tag sen, pappa började spela as hög musik så jaa -.-
Var ju med Maggie i Malmö igår. Köpte ett par solglasögon från ginatricot och present till mamma:)
Sen efter att vi varit i Malmö så skulle jag till pappa, men sen hade jag råkat ta med mig fel nyckel och han var inte hemma.. hade inget batteri på mobilen heller.
Så jag gick till Julia och frågade om jag fick låna deras telefon haha, så ringde både mamma och pappa men ingen svara :(
fick ladda min mobil lite också, men jag hann inte ladda så mycket för att dom skulle typ iväg.
jaaa men sen gick jag ifall till bussstationen för att jag skulle åka till mamma eftersom jag inte kom in hos pappa,
men sen ringde jag pappa en sista gång innan jag gick på bussen och då svarade han haha. Så stack upp där då.
Sen var jag ute hela kvällen. Hade inget batteri på mobilen så skulle jag gå genom hela jävla staffanstorp klockan 1 på natten,
och jag gick lixom i över en halvtimme, trodde fan att någon skulle komma o våldta mig hahaha. jaaamen hejdå<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Snygga brillor! :)

2013-06-06 @ 14:53:39
URL: http://maggieknows.blogg.se
Postat av: Amanda Karolina Erika

Superfina!

2013-06-07 @ 21:04:04
URL: http://sitaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0