roligtttt

hhhhaj. hade det superdupermegajättetrevligt och roligt med Ella och Tilde. Mötte dom vid busshållplastsen igår vid 5. Sen gick vi hem till mig och typ satt oss i soffan, venne riktigt vad vi gjorde. Sen lagade vi tacos, profffssss. Sen typ dampade vi oss på chatroutte å sånt, hahah fett kuuuul. Sen kollade vi på paranormal activity 2, vi blev bara liiiite rädda. Och sen kom min bror hem mitt i natten och började laga mat, man ba wtf -.- jaaajaa, men vi somnade typ vid halv 5 iaf. Seeen vaknade dom vid typ 9 , men jag var aaastrött då. Ville bara sova vidare , men dom ba vaaakna louise. Sen åt vi frukost , efter de vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Sen åkte dom hem vid 12.
Ska skypa med Maja nu snart, de va assss längesen . Ska sova tidigt idag också, är cp trött.
 

Kommentarer
Postat av: Mihihihihihih

They see me rollin they haitin

smexig bild!! höhöhööhöh

2013-03-17 @ 22:03:26
Postat av: Maggie

Mys. :)

2013-03-20 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0