skrivår

heeej alla fans!!! :ppp SKOJAAAAA!
Inatt sov jag typ 12 timmar, så jävla skönt!!! Måndag till tisdag sov jag hos Maggie.
På tisdagen åkte vi in till entre. Vi hade det jätte skojsigt. Först shoppade vi lite.
Jag köpte en tröja, trosor, och ett halsband.
Seen åt vi på burgerking, gööött :p Sen kollade vi lite mer i affärer.
Sen skulle vi åka hem till mig men jag hade glömt nycklen hemma och ingen var hemma hos mig så ah.
Vi gick på bio istället helt random ;_;
Det var typ en barnfilm hahah, Croodarna tror jag att den hette. Men den va faktist braaa!
Sen åkte vi hem till Maggie. Stannade hos henne tills 10 då mamma kom hem från jobbet för att kunde ju inte komma in hemma :pp
Pöösss
 

Kommentarer
Postat av: Stylebytilde

SV: tack så mkt! Jag har frågestund på bloggen,fråga 5st frågor och få en länkning senare! :)

2013-03-28 @ 08:16:57
URL: http://nattstad.se/stylebytilde
Postat av: Maggie

yoyoyo

2013-03-29 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0