IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG

FÖR IDAG ÄR DET MAGGIES FÖDELSEDAG. HURRA HURRA HURRA!!
Du vet hur mycket jag älskar dig, och du betyder allt för mig.
Vet inte vad jag gjort utan dig, det är du som får mig att le.
Ibland undrar jag varför vi är vänner? Men så kommer jag på de, våran humor! Det är den sjukaste.
Det finns ingen som jag skrattar så mycket med. Jag tror nog att vi skrattar mer än vad vi egentligen pratar.
Jag kommer aldrig lämna dig, min finaste bästavän.
Hoppas att du haft en bra dag! <3<3
 
Tryck på bilden för att komma till hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Naw, fick fan tårar i ögonen när jag läste.
Älskar dig bästis, har alltid super kul med dig och du är underbar! ♥

2013-05-03 @ 15:50:50
URL: http://www.maggieknows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0