super bass

Förlåt för att jag inte har bloggat men har inte haft tid bara.
Nu har jag nyss städat mitt rum, eller ja jag har rensat ut massa saker o sånt.
Igår var det ju eurovison, jag och mamma var på genrepet. De va ändå kul o vi såg jättebra! :D
Sen efter de körde vi direkt till familjen Ekvaaall. Ellinor konfirmerade sig igår, vi missade de i kyrkan men jaa.
Så var vi hos dom  o sånt. Satt typ ute hela tiden för de va asss fint väder!
Senare på kvällen när typ alla stuckit hem så cyklade jag, Linda, Annie och Paula till ica och köpte b&j<33 Så vi satt o åt de sen och kollade på eurovison på tv.
Sen vid 1 körde jag och mamma hem. Aammmm , hejdå<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0