trevligt å sånt vaa

tjjju! förlåååt för dålig uppdatering, jag ber typ ursäkt för de hela tiden men vafan hahah.
I lördags var iaf jag och Maggie på emporia! Hade det superdupermegaroligt! Ska visa sakerna jag köpte snart<3
HAHAH när vi skulle ta sån stadsbuss i malmö så tog vi fel buss så blev avslängda mitt ute i ingenstanns helt jävla vilse hahaha :(
Men det kom iaf en buss sen som vi tog. Gick runt på emporia några timmar.
Sen innan vi skulle hem så gick vi in på burgerking och åt glass. Så var det en sjuuukt skum man!
Han satt sig bredvid oss, så drog jag till mig mina saker som la på stolen bredvid mig. Och Maggie drog till sig sina saker. Så då gick han ,
sen gick han runt på burgerking och satt sig bredvid alla typ, vi tror han försökte stjäla saaaker.
Men jag och Maggie glodde ut han så han blev helt rädd och stack ut.
Så följde vi efter han hahaha, så gick han på en buss och så såg vi
hur han försökte ta något från en gammal man. Åhhh så synd! Men vi visste inte vad vi skulle göra ööhhhh :(
Jajaaja, men annars var dagen super trevlig! Hööörsss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0