utelåst

tjutjutju! just nu sitter jag på baksidan av mitt hus, utelåst.. mitt batteri på mobilen är slut också så kan inte ringa
mamma och fråga när hon kommer hem. Tur att jag har min macbook iaf.. Men ååååhh helt drygt för har ingen
aning om när mamma kommer hem!:( Okej, nu ska jag berätta om dagen. Jag hade EN lektion. Asså HHAHAh ,
försr hade jag då nationellt prov i matte på morgonen . Var klar med de vid 10 ungefär , sen hade jag inte lektion
förän halv 2. Så jaaa vad gör man? Satt typ i biblioteket i tusen år, sen sprang jag runt lite ,sen gick jag och
Emma till citygross. Sen satt vi i bibliotekt igen och jaaa. Och jag fick en cheeseburgare av Simon! Första
gången han är snäll mot mig assåååå! Men han hade typ köpt 20 stycken så ja -.- blööö , nu ska jag fortsätta
vänta på att mamma ska komma hem, hoppas att hon kommer snart.. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

HAHAHAH, JAG ORKAR INTE

2013-05-12 @ 14:26:18
URL: http://www.maggieknows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0