always

Näääämen hallå! Skypar med någon jävel nu, asså vettefan vem det är hahahahhaha men de e kul iaf.
Skolan idag gick snabbt även fast onsdagar är min senaste dag då jag slutar halv 4.
Men alltså jag tycker typ att alla dagar bara rullar förbi, de e bra förfaaan.
Iaf, igårkväll när jag skulle sova, eller ja jag hade typ redan somnat. Så ringer någon på dolt nummer och stör mig,
och denna herren i telefonen pårstår att han är 39 år gammal men fyller 40 imorgon, så han vill fira sin födelsedag med mig. Asså vaaaa? :c
Lovar blev fett  rädd hahahahaa. Asså det var säkert bara någon i min egen ålder som hade lite kul men det var fantamaj läskigt hahaahaa. Kunde typ inte somna sen ::(:(:(
Jajjajjajajajajajajajajajajajajaa, lool. Ha det braaaa, puss! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0