higher

Förlåååt för dålig uppdatering! Men jag är sjuk, så det är därför.
I helgen har jag inte gjort så jäte mycket. I fredags drog jag och Maggie i till trianglen efter skolan,
har inte varit där sen dom gjorde om så det var mycet trevligt :pp ganska svårt att hitta där men aaah.
Köpte iafallall en supersöt tröja från bikbok. Visar bild på den sen när jag fotat!
När jag kom hem i fredags kände jag att jag inte mådde så bra, alltså kändes som att jag höll på att bli sjuk.
Men sen på lördagen kände jag mig bra igen så jag och Julia åkte emporia. Men det var inte alls kul... alltså jag mådde verkligen skit.Hade feber och mådde illa som faan. Så sen när jag kom hem därifrån gick jag och la mig direkt. Sen spydde jag hela natten, mycket trevligt jag vet <///3
Är fortfarande sjuk så fick stanna hemma från skolan idag. Men vi slutade ändå redan 11.45 idag så aaah.
Mamma åkte nyss till skolan för att hämta några böcker till mig. Gulligull.
Föressten så åkte min bror till Österrike i lördags. Det var några i hans klass som skulle dit. Och öh typ plocka vindruver där.. vettefan asså. Men han kommer inte hem förän på fredag iaaaf så de är ju skönt ändå hahha.
Känner att jag bara vill sova nu, så jäävla trött.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Krya på dig! ♥

2013-10-01 @ 11:46:29
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0