It's to cold outside for angels to fly

Jag är fan cp.. fryser as mycket och har gjort det hela dagen. Alltså helt konstigt för det är inte ens kallt, och jag har lixom as varma kläder på mig. Så att ehehhh :S
Men mina fingrar är iallafall ispinnar just nu när jag skriver detta.. skit jobbigt!!
Vi va ju i stan idag med klassen och gick till olika affärer och skit, hahahha skit kul  va deeee. Jag bara flabbade hela tidn.
Aaaaa men sen när vi var klara med de stack jag, Malin och Sabina till mcdonads och åt där. Mycket trevligt om jag får säga det själv.
Idag på branchkunskapen redovisade jag en sak muntligt för klassen. Alltså, ni anar inte hur nervös jag var :'''((
Jag satt och skaka innan jag skulle göra, fast vet inte om jag skaka för att jag frös eller för att jag var nervös.. tror faktist att det var för att jag frös men aaah
Meeeen det gick förvånadsvärt bra faaaktist. Alltså jag haaatar att redovisa inför klassen , börjar typ stamma och blir röd i hela facet. Men jaaaa det gick bra idag! :D
Vi hörs, 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, men då fick du presentationen överstökad i alla fall.

2013-09-25 @ 20:27:30
URL: http://stylisten.blogg.se
Postat av: Maggie

Så fin du är!

2013-10-01 @ 11:46:52
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0