laugh as long as you live

Heeeeeeeeej! Idag i skolan fick vi macarons av vår lärare för att hon fyllde år, ok fett najs :DDD
brinnande bajskorvar!!! HAHAHAHA okkk jag skoja men lyssnar på en låt nu som dom sjunger så i , ok fett skojsigt jaaaaoo.
Alltså, äääärligt talat , jag tror att jag skrattar lite för mycket i mitt liv. Nejmen asså man kan väll inte skratta för mycket men aaaahh.
Ni anar inte, såhär mycket som jag skrattar nu för tiden, så mycket har jag aldrig skrattat förr.
I skolan sitter jag typ och as flabbar på varenda jävla lektion, det är sjuukt. Men de e braaaaaa, tror jag?!?!?!
Förlåt för att jag dampar på min blogg men ni får leeeva med deeeet. Tiiihihihihihiihihhi
Puss&kraaam :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0