Söndag

 Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit! Men har verkligen inte haft lust.
Denna helgen har iaf varit väldigt chiiill. Sånna helger behövs ibland.
Men i fredags efter skolan drog jag och Maggie till emporia iaf. Skulle få en försenad födelsedags present av henne ;$$
Visste redan vad jag skulle få, skulle bara följa med och välja ut lukt heehhh :D Fick iaf en body splash från hollister. Blev super glad!<3<3
Sen köpte jag ett par skor på rea. Dom hade kostat 499:- men köpte dom för 99:- nu så det var braaaa :D
Lägger snart upp ett inlägg på dom och lite andra saker som jag har köpt på senaste tiden.
Igåååår så var jag ute och sprang, känner mig duuuktig. Ska ut och springa idag igen trooor jaaag.
Men jajajaja , just nu sitter jag och lyssnar på justin bieber och snurrar runt på min stol. Det är myckkket treeevligt.
PuuSssssssSsss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0