tro, hopp, kärlek

Bloggar inte så himla bra.. men jag har faktist inte tid. Men skriver så ofta jag kan iallafall.
Dagarna rullar på i sitt självgående tempo så att säga. Mitt rum är föressten klart nu. Det blev mycket fiiiint!
Var på ikea med mamma i tisdags och köpte lite sake jag behövde till rummet.
Fast jag var helt trött när vi var där så jag bara fjantade runt och mamma blev arg :((( hahahaha jaja.
Var med Maggie någon dag också. Måndags tror jag att det var.
Imorgon är det fredag och på lördag fyller jag år!<3<3<3 bara så att alla vet lixxom.
puussss
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Så fin. <3

2013-09-09 @ 20:23:17
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0