Asså ja

Tjuuu! Skoldagen har varit bra idag fram tills vi hade matte och jag fick reda på att jag fick f på mitt matteprov som jag skrev i måndags. Men det var inte bara jag som fick f, det var hela klassen förutom tre stycken. Om en hel klass får f på alla prov, vem är det egentligen fel på då? Läraren eller eleverna? Lixom jag menar alla vi hade godkänt i matte när vi gick ut 9:an och sen när man kom till gymnasiet och fick ny lärare blev allt fuckat. Jag kan lätt säga att jag hatar min mattelärare. Han är en vidrig person och kan inte hålla i en undervisning.
Nog om de, när jag kom hem från skolan stack jag ut på en springtur fast jag var svintrött och egentligen inte orkade alls. Men fyfan vad bra jag är!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Kämpe <33

2014-04-06 @ 19:34:21
URL: http://www.magdalenasaltarski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0