Studiedag är alltid bra att ha

Hejsan :D Har haft studiedag idag så det har varit riktigt skönt att bara vara hemma! Har bara tagit det lugnt och såå. Har också börjat skriva på mitt nationella svenska tal som jag egentligen haft flera lektioner på mig att skriva men kan inte koncentrera mig på lektionerna så skriver typ allt hemma men jaa. Har valt ett ämne som jag tycker är intressant så skriver gärna om de hemma också :D
Igår slutade vi redan 10.35, huur naaaajjs? Stack till katte och träffade Hanna där. Hahah herregud så stor skillnad det är där om man gemför med vipan :$ Men Hanna hade as lång rast så vi stack till Espresso House, fikade där och bara snackade om allt mellan himmel och jord :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0