Tjo bre

Ber om ursäkt för usel uppdatering men det är lov så vafann. Tänkte berätta lite vad jag har gjort dom här dagarna som jag inte har bloggat. I lördags var jag hos Ella på hennes födelsedagsfest, det var mycket trevligt. Sov sen där till söndagen så mhmhmhhaah. Sen i måndags åkte jag till Ekvall. Vi va ganska många där och såå vi spelade monopol, jag förlorade ahahah :( Sen stack vi ut lite och busade. Sen sov jag över där och jag var hos dom hela dagen igår. Vi var på nova en sväng på dagen, gjorde inte ett skit där men aja xD Sen hittade vi på massa annat kul också.
Sandra ska sova här idag, tror vi ska på bio ikväll fast vet inte säkert men ja vi får helt enkelt så vad som händer xXDDXD
Här kommer litta bilder
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0