Efter solsken

Söndag idag. Paallaaaaaa. Men jag får tänka såhär, jag har bara 2 dagar kvar i skolan sen åker jag :DDD asså förlåt om jag tjatar om det hela tiden men jag längtar så otroligt mycket!
Igår var jag iallafall på träning, kan väl säga att det gick sådär eftersom jag inte mådde så jättebra :/ asså hade ont i huvudet hela dagen igår och mådde allmänt cp. Men jaja sen hämtade mamma mig och vi körde in på nova snabbt för skulle bara köpa en sak. Träffade Linda där också, så snackade med henne också lite så det va trevligt c::
När jag kom hem vilade jag lite, åt, duschade och började packa. Sen på kvällen kom Maggie hit och vi kollade på melodifestivalen. Hehehehe de va trevligt.
Nu ska jag plugga tror jag, hejdooo<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0