fukcschool

Hejhejehej. Skypar med Linda nu men de är ganska tyst just nu men ja. Idag efter skolan följde jag med Maggie hem, hon hjälpte mig att plugga lite. Pluggar på en fredag mhhh ahaah moget.
 
Missade typ hela första lektionen idag och halva andra lektionen för att jag var hos en öh vet inte vad det heter? Men iaf hon pratade om att jag va dålig i skolan osv:):) så de va ju kul att höra<333 Haha skoja, men ja jag vet att jag inte är särskilt bra i skolan och jag tycker helt ärligt att det är så jävla svårt så jag bara vill gråta.
Fick göra olika tester o sånt. Ska väl till henne nästa vecka också och ja får se vad som händer.
Skolan är så fucking svår, helt ärligt. Jag vet inte hur svårt andra tycker att det är men jag tycker att iaf att det är såhääääääääär svårt. Och när jag tycker att det är så svårt så tappar jag lusten helt och hållet och orkar inte ens försöka. Men ja :(
 
Dagen har varit bra annars. Jag tror inte att jag går en enda dag i skolan utan att skrtatta. De är så härligt. Sista lektionen idag var vi i stan och skulle göra en uppgift där. Hehehe mycket roligtttt:):)
Vi hörs imorgon, godnatt<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0