Gambia 2014

Hej. Jag hann tyvärr aldrig skriva något inlägg innan jag åkte iväg, Men nu är jag hemma iallafall från älskade Gambia<3 asså åh, allt var så underbart där. Alltså jag mådde så bra där, även om vissa saker va hemska att se. Det är ett av världens fattigaste länder så ja ni förstår nog.. När man är i turistområdena ser man ju inte så mycket av hur fattigt det faktist är, men vi träffade en man utanför vårt hotell som nästan kunde flytande svenska. Han tog med oss på utflykter verkligen överallt! Sista dagen åkte vi hem till byn där han bodde och träffade hans familj. Det var så himla fattigt där, men ändå jag har aldrig träffat på så glada personer, dom var så glada för det lilla dom hade. Men ALLA i Gambia var så trevliga. Aldrig träffat på sånt glatt folk förut. Jag kommer inte kunna skriva allt vad vi gjorde i ett inlägg. Men kommer nog lägga upp flera inlägg med bilder också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0