2014

Ungefär sådär en dag efter alla andra men, gott nytt år! Firade nyår med familj och vänner och jag hade jätteroligt, förutom en sak.. Jag, Linda och Paula gick till en lekplats. Och där var någon sak man skulle hänga i så snurrade den, men dum som jag är klättrar jag upp på den istället och sätter mig på den och ber dom andra ta fart. Dom tar fart och den börjar snurra som jag vet inte vad.. det var jättekul ända tills jag råkar luta mig fram lite och mitt hår fastnar i den här snurran. Jag känner hur håret bara snurras innan mer och mer och det blir strävare och strävare, hur mycket hår som helst slets av. Och gjorde så jääävla ont :( Om den bara hade snurrat liiite till så hade jag typ varit flintis nu.. Men förutom det hade jag det jättetrevligt. Sov sedan över hos dom och var där hela dagen igår.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Aw. :'(<3

2014-01-06 @ 18:45:48
URL: http://www.magdalenasaltarski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0