People who creater their own drama, deserve their own karma

Okej min bloggning suger för tillfället, men ni får leva med det. Har helt enkelt inte tid, men jag skriver så ofta jag kan iallafall. Just nu sitter jag på mitt rum, ont i hela kroppen. Haha tränade första gången igår på sisådär 6 månader så ja. Jag vet helt ärligt inte hur jag ska göra.. jag gick på gymnastik innan men slutade i maj i förra året. Slutade bara där för att jag inte kände att jag lärde mig något nytt, men jag sakna att gympa som fan så vill börja igen fast inte i samma förening isåfall, så jag var i Lund igår och provade på men ja jag vet inte.. kanske börjar i Malmö istället haha får se. Jajajajaja skola imorgon och de suger. Hejsvejs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0