saknade vän

Vet att jag inte skrivit på ett tag men har varken haft tid eller lust. Under tiden jag inte har skrivit har skolan börjat igen, har shoppat, träffat saknade vänner, kollat på Justins nya film på bio, skrattat, ätit, stått och sovit. Hah. Mamma hämtade mig igår efter skolan igår. När jag kom hem fixade jag mig lite och sen kom Sandra hit. Ni vet när man inte träffat en kompis på huuur länge som helst så kan det ju vara lite stelt. Men stelt, pfffftt det är de verkligen inte med den här bruden. Vi träffas inte ofta, men när vi väl gör det har vi alltid hur kul som helst. Men iaf, jag och Sandra stack till Emporia igår. Jag köpte bara en tröja, shit asså jag måste verkligen ha köp stopp nu.. köpt hur mycket som helst på senaste tiden som jag inte ens visat på bloggen. Men jag älskar att köpta nya kläder så det kommer bli svårt men ja. Vi åt iaf på max igår och det hände en piiinsam sak! Jag fick typ hamburgare i ögat HAHAHA så det gjorde skitont så jag försökte ju få ut de men de smetade jag ut allt smink så blev helt svart i hela ansiktet, så gick det förbi några tjejer som bitchblicka mig som fan säkert bara för jag svart i hela ansiktet o så men aa , så tog jag papper och höll framför ansiktet så kollade dom ännu mer men jajajajaja. Vi åkte hem till mig sen och hade det mys. Åt godis, drack läsk och kollade på tv. Sen skypade vi med folk ända till klockan 4 på  natten haha. Men puss och kram så hörs vi!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0