If you can't make it, fake it

Hello everybodyyy. Nu har jag nyss gjort klart min svenska och branchuppgift så det känns braaa. Nu snapar jag bara med lite folk och har de allmänt trevligt med mig själv. Assååå jag är intee tröööött. Så då kan jag likabra berätta lite om min dag.. idag har det inte hänt ett skit. Ja så det var ju mycket att berätta :pp
Imorgon har vi skridskor på idrotten som är första lektionen. Och bara för det måste jag åka en halvtimme tidigare hemifrån åååååååhhhhhh så jobbigt. Hahahha men jag överlever ju men ändå jobbigt :( Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka sova. Godnatt<3
 
Bild från Gambia. Saknar som in i helvete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0