Lika barn leka bäst

Tjululululu. Har inte haft tid att blogga på hela helgen. Men nuuu har jag tid så de är bra vaaa. Faktist första gången jag öppnar datorn nu på hela helgen. Måste bara berätta en sjuuukt rolig sak som hände i fredags i skolan. Elelr egentligen var det kanske inte så kul men jag skrattade iallafall som fan eftersom jag inte var inblandad i det. Två killar i min klass sprang runt i klassrummet på lektionen och slog varandra och sånt (på skoj hoppas jag), sen kom min lärare emellan dom för hon trodde ju att dom skulle döda varandra eller något. Så typ tar han ena killen ner ett järnrör eller något från tavlan så får min lärare de i huvudet. Så fick vi sluta. HhahAHAA omg låter helt hemskt att min lärare fick ett järnrör i skallen men jaaa tror inte det var så allvarligt som det låter..
 
Men efter skolan åkte jag bara hem lite snabbt sen åkte jag då till min tränare på filmkväll/middag. Det var trevligt. Tog bussen till pappa sen och sov där. Sen på lördagen var jag på träning i 2 timmar. Assåå det var riiktigt hård träningen trodde jag skulle dööö. Senare på. Några tjejer från min förra klass som jag inte träffat på sjuukt länge. Så ja det var jättekul att träffa dom igen. Vi åt tacosss, såå gooott. Sen kollade vi på melodifestivalen och åt godis. Jajajaja sen hämtade mamma mig och jag åkte hem och sooov. Vaknade för ett tag sen. Och nu har jag skrivit cp långt. Hah. Hejdå<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0