Någon fyndig rubrik

Hallå mina vänner! Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft lust att skriva bara. Men nu när bästa Maggie har fixat en ny header till mig fick jag en kick så de va ju braa. Vad tycker ni om headern? Själv så älskar jag den :D
Var ute och sprang en runda innan idag i det härliga vädret, en känsla av vååår<3 Sen var jag iväg med mamma för skulle byta ett par byxor från Vero Moda som jag hade köpte lite för små. Haha dom var egentligen för små när jag prövade dom första gången i affären men jag tänkte att dom skulle säkert passa mig när jag kom hem.. fast det gjorde dom inte. Men ja fick lämna tillbaka byxorna helt för att en storlek större var för stort. Och det är skitsynd för att det var världens finaste byxor och jag älskade dom!! Men jaja såånt är livet :(
Det är söndag idag och jag är glad för att vi har studiedag imorgon :D
 
Gammal bild, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Men gud vad kul att du gillade den! :D♥

2014-03-10 @ 08:06:31
URL: http://www.magdalenasaltarski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0